Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
4240
View
96
Reply

Impianku Nak Mati Di Bumi Madinah-PU Abu

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-12-2019 05:59 PM | Show all posts |Read mode
Sebut nama PU Abu sahaja dah terbayang-bayang kontroversi yang melanda dirinya tak lama dahulu.


Baru-baru ini dia meluahkan perasaan syukur dapat menunaikan umrah di Mekah.


Katanya dia rasa dirinya bagaikan tak putus-putus dikurniakan rezeki dari Tuhan.


  



Walaupun tak ada wang yang besar tapi dia bersyukur kerana dapat rezeki menunaikan umrah beberapa kali.


"Kalau teringin sangat nak pergi Umrah,hari2 jangan putus doa sebab orang yang berkehendak dengan kehendak yang sungguh-sungguh pasti Allah tunjuk jalan," tulisnya di Instagram.


  



Bukan itu sahaja, PU Abu juga mempunyai impian untuk mati di Bumi Madinah.

"Aku tak boleh putus doa untuk Allah tarik nyawa aku di bumi madinah.Tolong doakan juga ya," tambahnya.


Foto: IG


Marilah sama-sama kita doakan. Tak lupa juga, semoga PU Abu berbahagia dengan isteri dan keluarga tersayang. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:09 PM | Show all posts
baiklah kami doakan beramai2..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
NOBODY CARES
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
angkut la kambing gurun dengan scammer kakbah heshe sekali..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Impian nak molia jahhh....
Sape nak jaga anak bini ko hanetttttt {:dot
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:29 PM | Show all posts
semoga termakbul secepat yg mungkin
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
lahhh... kenapa cover puting tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Wateverr  pffttt
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Weyhh mati cepat pleaseee
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:11 PM | Show all posts
So?
Awat la thread Saiful semua berita IG ni?
Sampah weh
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada bini?
Ingatkn aritu cerai ngn bini janda tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
bondeh replied at 9-12-2019 06:29 PM
Impian nak molia jahhh....
Sape nak jaga anak bini ko hanetttttt {:dot

Sungguh iols setuju komen uols, lucu pn ya
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:15 PM | Show all posts
who careees?
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 9-12-2019 06:09 PM
baiklah kami doakan beramai2..



Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn kotorkan bumi anbia dgn manusia ni..gi mati tempat lain! Dan semoga mati cepat
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Impian sya plak,cukup2 la geng2 saudara menghalalkan ape yang salah atas nma islam,sian org2 laen yg berdakwah ikhlas semata kerana islam.sya juga berharap,low profile je la n jalani hidup tu mcam org biasa.dan harapan yg pling pting.jgn berseronok dgn yg bru je,hak yg lma jgn diabaikan
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Paan qambin dah x guna nama daif
Sekor kebau ni masih x malu guna PU
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Mati je la kat mana pun bu.. Org tak hensem dan tak memberi sumbangan apa2 xde sapa kesah pun lah. Doa je la kat allah diam2 xpayah meroyan kat socmed
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:29 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 9-12-2019 06:09 PM
baiklah kami doakan beramai2..

adoi la
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerja dia sebagai mutawif kan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.128192s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list