Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
946
View
9
Reply

'Orang Macam Ni Pun Ada Lagi Ke?' - Ayda Jebat

 Close [Copy link]

Author: Aking       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-1-2021 11:44 AM | Show all posts |Read mode

Ayda Jebat


Harian Metro

Najiy Jefri
najiy.jefri@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Walaupun usia perkahwinannya baru memasuki hari ke 13, namun pelakon dan penyanyi Ayda Jebat sudah menerima mesej peribadi daripada seorang pengikut di Instagram yang memintanya bercerai dengan Nabil Mahir dan berkahwin dengan pelakon Zul Ariffin.

Ayda menerusi satu hantaran di Instagram Story nyata terkilan dengan mesej yang dihantar.

"Ada lagi orang macam ini," tulisnya di Instagram Story beserta  tangkap skrin yang dihantar pemilik akaun terbabit.

Pemilik akaun yang menggunakan nama amir_akrhonianz itu meminta Ayda bercerai dengan Nabil dan berkahwin dengan Zul yang dirasakan lebih baik.

"Ceraikan jelah suami awak tu...Lagi baik kahwin dengan Zul Ariffin," tulis pemilik akaun tidak bertanggungjawab itu.

Sebelum ini pernah timbul gosip mengatakan wujud cinta lokasi membabitkan Ayda dan Zul selepas drama Rindu Awak 200% mencetuskan fenomena luar biasa ketika bersiaran di TV3 beberapa tahun lalu.

Impak daripada populariti drama terbabit, pasangan itu sekali lagi digandingkan bersama dalam drama bersiri M.A.I.D.

Bagaimanapun, kedua-duanya menafikan dakwaan itu sebaliknya menganggap hubungan mereka hanyalah rakan sekerja.
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-1-2021 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
sibuknye netizen!!!tp kn klu zul ripin nak kan ayda dr dulu,rasanye ayda mauuuu jerrr..dh zul ripin bolayan!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 01:08 PM | Show all posts
Sesuai je depa berdua tu.. sesama gedik ..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Rajin nye la tiap2 hri bukk benang si aida nie kene bayar ke ape
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Jul dah rasa ko bolum? Yes, orang cenggini pun masih ada hahahaha.
Dia ni la dulu berlakon ngan Jul serupa nak masuk dalam seluar yankee abam
Jul kan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Tringat aida ber pre romen dgn zul.. haiyoo..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
newyork replied at 14-1-2021 01:23 PM
Tringat aida ber pre romen dgn zul.. haiyoo..

Xkisahla psl lakinya skang pon byk je gmbar2 pre dgn wanita lain tp syukurlah dua2 dh sah menikah
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
fuyupoktek replied at 14-1-2021 01:26 PM
Xkisahla psl lakinya skang pon byk je gmbar2 pre dgn wanita lain tp syukurlah dua2 dh sah menikah

Ya sekufulah mereka..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:25 PM | Show all posts
ceraikan suami....

cane cara dia ek?

Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2021 02:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list