Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1036
View
9
Reply

"Semoga Allah Maafkan Kami Sebab 'Selfish'"- Ummi Nazeera Simpati Nasib Frontliners

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-1-2021 12:31 PM | Show all posts |Read mode
Sektor perubatan di Malaysia semakin tenat dan membimbangkan oleh kerana oleh kerana peningkatan kes positif yang kian meningkat setiap hari.










Lalu pelakon Ummi Nazeera meluahkan rasa sedih serta kesal apabila melihat nasib petugas barisan hadapan yang telah berkorban dan keletihan untuk menyelamatkan orang ramai.


Malah, Ummi berpendapat perkara ini terjadi kerana ada segelintir masyarakat yang bersikap mementingkan diri sendiri.








Maafkan kami rakyat Malaysia sebab selfish Masih ada yg merungut tak boleh keluar rumah .. Masih ada yg tak jaga SOP .. Masih ada yg marah frontliners..

Ada yang marah tak boleh bekerja sebab tak boleh mencari rezeki .. Ada pula yg marah dan fikir pkp tak dilaksanakan dengan cukup ketat kerana mereka masih perlu bekerja, tulisnya.




Kredit foto: IG Ummi




Namun, dia kemudian menukar kapsyen di Instagramnya susulan laporan baru menyatakan kematian seorang doktor bukan disebabkan kepenatan.




Sumber: Media Hiburan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-1-2021 01:56 PM | Show all posts
apa dia tulis tu baik. tapi dia ni akak tak berapa minat walau bagaimanapun. maafkan hati akak yg hitam ini
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 02:28 PM | Show all posts
dia laki bini sendu. apo meniaga serunding bukan org bole travel pun
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko sorg selfish,masa glombg ptama gigih ke oversea lg.iols minat dia tp pas dia ni di kelaskn kluster kayangan.iols menyampah
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Bbnu...ehhhh bbnu lg ke si umi neh
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia xjd doctor sukarelawan ke pkp ni?dr says pon trun padang tolong frontliner spital...nampak mcm asek melepak brkepit jah
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 02:52 AM From the mobile phone | Show all posts
jargon replied at 21-1-2021 03:41 PM
Laki dia xjd doctor sukarelawan ke pkp ni?dr says pon trun padang tolong frontliner spital...nampak  ...

Dia, kaya raya kan.. Tak kan nak kasik laki buat keje sukarelawan pulak
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:05 AM | Show all posts
alah..laki doktor kau tu jugak yg awal2 thn 2020 dlu duk sembang kemaih kate netizen ni palatao
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:11 AM | Show all posts
baguslah apa dia tulis.. macam nak elak rasa bersalah lah..

bagi awareness kat rakan artis ko dulu.. yerlah sauami ko doktor tentu knowledge ko lebih sikit..

then, bagi sumbangan macam ebiet lew buat..

baru rakyat Malaysia boleh maafkan ko sebab selfpish
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
sweetfasha replied at 22-1-2021 10:11 AM
baguslah apa dia tulis.. macam nak elak rasa bersalah lah..

bagi awareness kat rakan artis ko dul ...

Takyah nak bagi kesedaran kat retis lain sangat, heshe sendiri tegedik2 kulu kilir cek in sana sini serupa apa tah

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list