Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13467
View
193
Reply

"You Kampung Bit*h" - Kenapa Haflin Nazri 'Menyundalkan' Isteri Zahid Hamidi?

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-4-2021 03:24 PM | Show all posts |Read mode


Kredit foto : NST




Isteri kepada Datuk Seri Nazri Aziz, Datin Seri Haflin sekali lagi mengundang kontroversi apabila memuat naik Instastory yang dipercayai ditujukan kepada isteri Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.



"Let me tell you Karma's a B!#*#, YOU KAMPUNG B!#*#"


"Tak Hadap pun! Laki kau yang jemput! bodoh!"


Begitu antara kandungan yang dimuat naik.





Kredit foto : mStar





Melalui Instastory tersebut, Haflin menulis mengenai satu insiden dipercayai terjadi di rumah Zahid di mana dia dan suaminya Nazri atau lebih dikenali dengan panggilan 'Chief' telah dijemput bagi menghadiri satu mesyuarat, namun layanan yang diberikan isteri kepada Presiden UMNO itu seolah-olah kedatangan mereka tidak dialu-alukan.


"Bagaimana perasaan anda semua jika anda telah dijemput oleh presiden parti suami anda ke rumahnya tetapi kami terpaksa menunggu hampir dua jam dan mereka langsung tidak keluar untuk berjumpa dengan kami!"?


"Saya masih boleh ingat lagi 'kesombongan' si isteri yang bertanya dari luar rumah, siapa yang datang dan sandal Chanel di luar rumah itu kepunyaan siapa"


Pengawal peribadi yang menjawab memberitahu ianya milik DS Haflin, isteri Chief. Dan isteri yang 'sombong' tersebut memutuskan untuk tidak masuk dan bertemu dengan kami.


Mungkin terasa dilayan seperti antara dua darjat dan dianggap 'wanita kampung tidak sedar diri', di dalam hantaran sama Haflin kelihatan berusaha untuk membuktikan bahawa dia sedar dari mana asal usulnya.


"Saya sedar dari mana asal usul saya, susah payah, pengorbanan arwah ibu saya, perit jerih beliau membina dan mengusahakan @villadania daripada awal sejak saya berusia 15 tahun lagi dan saya bangga untuk berkata yang keluarga saya tidak pernah menggunakan 'wang kutipan derma' untuk membeli hotel-hotel," katanya.


Haflin sebelum ini juga pernah memuat naik satu hantaran di Instagram melepaskan kemarahan kepada Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan berkata, ketika dia bekerja di bawah Kementerian Pendidikan dengan TSMY sebagai menterinya, pengusaha wanita sepertinya dibuli oleh TSMY sambil meninggalkan tanda pagar yang lebih kurang sama #karmaisbitch.


Sementara itu Zahid kini berdepan desakan daripada segelintir ahli UMNO termasuk Nazri agar melepaskan jawatan Presiden.  - CARI






Kredit foto: mykmu

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 8-4-2021 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana boleh tak perasan Muhyiddin pernah jadi menteri pendidikan/pelajaran?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:31 PM | Show all posts
Berani kau usik mak kaklong kawasan?
traa taaa taaaaaaaa perang la kejap lagi ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku side harlin dom isu ni. Kurang ajar biadap sgt tetamu dtg buat mcm tu, jahatnya hati bini si zahid. Dengki kut haflin muda n chantekkk, dia tu dah tua, makcik2 sgt, muka mcm burung hantu. Sorrybukan nak kutuk tp selayaknya klu buat tetamu mcm tu. Belagak sgt dgn kedudukan laki yg lebih tinggi konon. Tp makcik2 wanita2 umno ni mmg jenis hatibusuk klu retis cantik kawin dgn menteri. Dulu akak tiara yg vogue dorg kutuk dia masa perhimpunan umno. Yg tak busuk hati nmpknya tok siti semah je,  mcm ibu2  semuaorg suka dia yg retis2 yg muda2 pun nak ambik pika tayang kat socmed.

Haukkan aje haflin bini zahid tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:39 PM | Show all posts
Over nak mamposs bini zahid ni, keta2 mewah dia n zahid punya byk, nafsu mcm kak mah jugak cuma dulu dia tak blh menonjol sbb kak mah tak bagi ruang.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:42 PM | Show all posts
Haflin juga yg chantekkk n vogue, mak datin tua dengki perangai bangsatttt org dtg buat kurang ajar.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:43 PM | Show all posts
team pompuan chantekk n vogue lol
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:47 PM | Show all posts
Haflin sebelum ini juga pernah memuat naik satu hantaran di Instagram melepaskan kemarahan kepada Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan berkata, ketika dia bekerja di bawah Kementerian Pendidikan dengan TSMY sebagai menterinya, pengusaha wanita sepertinya dibuli oleh TSMY

yg ni cmne dia dibuli?

bangang btul ckp dibuli, tapi tk cite details..
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:48 PM | Show all posts
tunggu anak zahid datuk perbarisan bg komen plak nanti....
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
mclaren replied at 8-4-2021 03:29 PM
Mcm mana boleh tak perasan Muhyiddin pernah jadi menteri pendidikan/pelajaran?

Pernah. Gelombang PPPM 3 Fasa, PBD/PBS, PBL, SKPMg, MBMMBI tu, smua idea di zaman dia.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:49 PM | Show all posts
jofizo replied at 8-4-2021 03:48 PM
tunggu anak zahid datuk perbarisan bg komen plak nanti....

meriah nantiii
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
I cm caya je cite haflin nie.
Sbb tgok muka makcik tu pn smcm je..
Kening pn cm tatoo..

Walaopn haflin pn lawak org nye.
Tp maybe ni pengalaman hidup die yg benar
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Caya sgt la ngan monah meroyan ni... Same je perangai puak2 diorg ni. Taknak sebelah sape2 sbb sume perangai neraka jahanam... Selayaknya la di layan mcm sampah n sorang lagi selayak nye la di maki...padan muka
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:57 PM | Show all posts
Orennn replied at 8-4-2021 03:32 PM
Aku side harlin dom isu ni. Kurang ajar biadap sgt tetamu dtg buat mcm tu, jahatnya hati bini si zah ...

Tok siti semah laaaagi tak suka minik2 yang bernombor ni tawww
Zaman2 tok siti semah dulu dia mmg tak iktiraf minik2 bernombor di kalangan minik2 menteri nehhhhhh


Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:58 PM | Show all posts
opie5662 replied at 8-4-2021 03:52 PM
Caya sgt la ngan monah meroyan ni... Same je perangai puak2 diorg ni. Taknak sebelah sape2 sbb sume  ...

hahaha....betoi..betoi...betoi
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:59 PM | Show all posts
batmana replied at 8-4-2021 03:47 PM
yg ni cmne dia dibuli?

bangang btul ckp dibuli, tapi tk cite details..

Tak dpt tender kot...terus kata dibuli

Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Merempan versi kayangan..
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:00 PM | Show all posts
Orennn replied at 8-4-2021 03:39 PM
Over nak mamposs bini zahid ni, keta2 mewah dia n zahid punya byk, nafsu mcm kak mah jugak cuma dulu ...

Tapi betoi ka org kata bini pak jahit ni ada madu?

Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
opie5662 replied at 8-4-2021 03:52 PM
Caya sgt la ngan monah meroyan ni... Same je perangai puak2 diorg ni. Taknak sebelah sape2 sbb sume  ...

Betul tu
Koser nak sokom memana sebab semua hauk to the max
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:08 PM | Show all posts
mclaren replied at 8-4-2021 03:29 PM
Mcm mana boleh tak perasan Muhyiddin pernah jadi menteri pendidikan/pelajaran?

pernah....  tahun 2009-2015
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list