Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
22477
View
313
Reply

Nama Neelofa Mewangi Sumbang 15 Katil Untuk Pesakit Covid-19

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Post time 11-6-2021 12:53 PM | Show all posts
netizen bpe katil sumbang ?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah, walau apa pun niat dia, sekurangnya dia telah membantu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 12:56 PM | Show all posts
awex^returns replied at 11-6-2021 04:24 AM
kalau bebetul ikhlas, terima kasih lah bagi pihak rakyat Malaysia
tapi kalau dengan niat penyucian ...

iols suka komen chuols

Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Benda baik kita sokongm semoga jah tak buat peel dan akn disayngi oleh haters
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Berebut orang nak.dok kat katil neelofa
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah. Namun beliau perlu berani berdepan dengan tindakan undang-undang akibat perbuatan sendiri. Semoga diberi kekuatan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah
Semoga dimurahkan rezeki selalu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Sudahlaaaaa..
Kau ingt aku jenis bodoh2..
Ntah2 staf yg uruskan utk sucikan nama..
Dia just, whateverr
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah...rezeki dia lebeh..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Ikhlas tak ikhlas tu kerja tuhan yang nak meNILAI.. ruang tu mungkin cukup untuk 15 unit je kot walaupun i rasa jahihalop mampu bagi lebih lagi.. ok done puji

Harap ni bukan cubaan Selangor nak luaskan jajahan ke Melaka..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Tulah lopak suka sgt buat hal, ko buat baik pun org dah x heran, bukan slh nitijen klu xfikir baik psl ko hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
mewangi la dia laki bini lepas ni so dh blh rentas negeri/negara dgn amannya lepas ni br la halal nk rentas negeri/negara hajah lopa dan wife
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau pakai dana Nur Kasih Jahlop tak ada nya la kagum..bukan duit dia 100% pong
Gituuu kata hati itam iolsss
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
dah biasa sgt dengar org bersedekah ni. si anju tu pun perangai hauk, tp sedekah tak pernah tinggal. dh mcm sedekah ni tempat cuci dosa dh..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang baik kita puji yang buruk kita keji. Yang dalam hati bukan kita nampak. Nilai hanya yang zahir depan mata. Terima kasih.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:30 PM | Show all posts
mewangi kejap jahh? lepas tu bau busuk balik create issue baru? alangkan pewangi mahal ambi pur iols pakai pon nan hado jah claim tahan sehingga 30 hari bagai hujung2 lepas dua minggu dah tak bau dah apooo?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:33 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:34 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 11-6-2021 02:33 PM

nak jugak eh tampal nama dia disitu. . alhamdulillah syukurrrrrrrr...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:58 PM | Show all posts
Duit sendiri ke atau duit yayasan? tak baik tau kalau duit yayasan tapi letak nama lopak jer...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list