Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
5804
View
56
Reply

Semakin Kurus Dan Cengkung, Janna Nick Bikin Ramai Resah

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-6-2021 01:22 PM | Show all posts |Read mode
Perkongsian Janna Nick yang terbaharu di Instagram menimbulkan keresahan ramai.


Mana tidaknya pelakon ini dilihat semakin kurus dan cengkung.


Foto: IG




Dalam gambar tersebut, Janna dilihat memakai baju serba hitam sambil mempromosikan minyak wangi.


Di ruangan komen penuh dengan netizen yang nampaknya mengambil berat tentang kesihatannya.




  



Katanya mereka bimbang melihat keadaan fizikal Janna yang mungkin ada kaitan dengan masalah kesihatan yang dihidapinya.


Tak kurang juga yang memberi nasihat dan meminta supaya Janna menjaga diri elok-elok.




  



  



Sebelum ini Janna pernah mendedahkan yang dia menghidap penyakit bipolar dan masih menjalani rawatan dengan pakar sakit jiwa.


Malah Janna mengaku solat tidak khusyuk apabila terdengar 'suara' di kepalanya. -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 11-6-2021 01:30 PM From the mobile phone | Show all posts
kalu org tu aneroxia tu kurus le
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde la kurus nau.
Still dalam kategori bodylicious
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dia kurus sebab mendadih / santau baru boleh dijadikan gosip. Kalau sekadar pemakanan, diet seimbang, bukak benang dekat gaya hidup / info sihat. Puihh
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:02 PM | Show all posts
apa yang kurusnya? bukan skinny pun. ok jah shape dia
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:15 PM | Show all posts
asal iols tak nampak mana cengkungnya tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:24 PM | Show all posts
eh hello? ko tau tak kurus cengkung tu cemana? macam acik celine ni boleh la nak kata dah kurus cengkung? tapi ada heshe gegeh meroyan? takde kan? ko tu yang tak sedar diri peha betis melimpah pon nak fefeling makin kurus makin cengkung apooo?

Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:29 PM | Show all posts
tengok kat melodi tembun je
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by akies at 11-6-2021 02:48 PM

Yeke? Iols tak resah pun
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 03:12 PM | Show all posts
badan elok gebu2 mcm tu lagi kurus cengkung ape nya...
kalau tiba2 kurus macam Mimi Lana tu yerlah...

Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
tang mana kurusnya
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 03:34 PM | Show all posts
Eh, x payah nk netizen risau sgt lah.
Jelak pulak aku baca ayat "wartawan" tulis netizen terhibur la, netizen puji la.
Mmg xde ilmu penulisan journal and artikel yang baik.
Semua style sampah mcm tabloid
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 04:03 PM | Show all posts
Apa2lah. Iols lagi pelik dengan berat iols ni, makan 6 kali sehari pun berat masih 40kg jugak sejak dari bulan puasa ni.  Entah kemana makanan yang iols makan tu pergi?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Daftpunk_shine at 11-6-2021 06:36 PM

Pakai baju hitam. Nmpak la kurus.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
azie5zoe replied at 11-6-2021 04:03 PM
Apa2lah. Iols lagi pelik dengan berat iols ni, makan 6 kali sehari pun berat masih 40kg jugak sejak  ...

Gandakan nasi. Sekali mkn, 2 pinggan. Nasi msti lebih. Cpt naik nnt.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 06:46 PM | Show all posts
slyfynx replied at 11-6-2021 03:34 PM
Eh, x payah nk netizen risau sgt lah.
Jelak pulak aku baca ayat "wartawan" tulis netizen terhibur l ...

nak tambah juga, yang pakai ayat semua nak padu

netizen padu!
padu si polan yadayadaya!
padu itu padu ini padu ke sana padu ke sini

apo
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesah lak kiteorg
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 07:12 PM | Show all posts
Cengkung ke camtu? Nampak la kurus sikit tapi takde la membimbangkan pun...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 11-6-2021 02:24 PM
eh hello? ko tau tak kurus cengkung tu cemana? macam acik celine ni boleh la nak kata dah kurus ceng ...

Yerlah..celine nie kurus btol skrg sejak laki dia meninggal..sedih sgt agaknyer..smpai mkn soul dia..tpi ada jek anak ikan baru..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Gituuu gosip JN
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list