Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
24994
View
206
Reply

Manjanya Fazura, baring atas riba Fattah Amin sebab tak sihat lepas vaksin.

[Copy link]

Author: FORUMCARIII    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 31-7-2021 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
  


KUALA LUMPUR: Aktres jelita, Fazura berkongsi tahap kesihatannya kurang baik selepas menerima suntikan vaksin dos pertama namun dia bersyukur tidak mengalami kesan sampingan yang teruk.

Jelas pelakon filem Manisnya Cinta Di Cappadoccia itu menerusi Instagramnnya, kondisi badannya semalam baik-baik saja.

Sehari selepas suntikan, semalam rasa ok saja, biasa-biasa. Kak Long bukan (selorohnya). Tapi beransur-ansur mula rasa bisa pada bahagian tangan kanan tempat cucuk itu. Faz minta suntikan sebelah kanan sebab tangan kiri ini yang selalu dukung Fatima.

Malam tadi sakit kepala, bukan pening biasa tapi migraine. Alhamdulillah tidak demam teruk cuma badan rasa lemah dan sendi-sendi pun ada rasa bisa sikit, ujarnya sambil baring manja di paha suami.

Isteri kepada pelakon dan penyanyi, Fattah Amin, juga meminta nasihat daripada orang ramai berkenaan panadol yang dirasakan sesuai untuknya mengurangkan sakit kepala dan badan.

Faz makan Panadol Optizorb ini tapi tidak kurang juga migraine dan sakit badan. Bolehkah makan Panadol Extra? Selepas itu, hari ke berapa boleh minum kopi ya? Macam manalah nak kerja kalau fidak boleh minum kopi, haiyo! Siapa yang sudah menang boleh ke tolong bagi tip dan nasihat?, tulisnya.

Meninjau ruangan komen, rata-rata peminat yang sudah menerima suntikan vaksin dan lengkap dua dos membanjiri ruangan tersebut dengan pengalaman masing-masing.


  
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
helok bethol jari jemari laki kak long
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Untung lee kak long....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Get well soon kakafaz
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Get well soon Faz! Jari2 Fattah mmg lawa. Fatima punya pn mcm npk mcm nk ikut daddy dia jgk tu.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Abg long pakai seluar katok bunga bunga kah... mungkin tidak....bantal kot....get well soon Faz..meh kaka tolong jaga dak tima
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Alololo manissss....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
first time dgr panadol optizorb.mcm iklan pulak
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 31-7-2021 05:12 PM
helok bethol jari jemari laki kak long

Jeles tgk jari jemari dia..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Cece1234 replied at 31-7-2021 05:24 PM
Jeles tgk jari jemari dia..

kan ..helok jer..kalah jari kita yg popuan
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Runcing tol jemari fattah
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:28 PM | Show all posts
peha ada dua,

kak fazura amik satu
acik porem amik satu


Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
So sweet. Untung la kak long
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Berbaloi lambat ketemu jodoh kakafaz. I tgh otw ngorat ex kolig i yg muda 5 taun. Doakan iolls yach
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Get well soon kak long ...sib baik ada abang long...hehehe....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya hampon komen, jari pun ditelek. Hahaha. Fata Amin kot, head to toe letop
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahaiiii..herlok jari jemari ittew
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas ni mesti ada yg interprem
Tengah pikir idea nih..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:54 PM | Show all posts
nia_salina replied at 31-7-2021 05:22 PM
first time dgr panadol optizorb.mcm iklan pulak

murah sikit dr panadol hat merah tu (lupa nama) tapi cepat jugak kesan dia..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Hah siap la satgi lepas ni ..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list