Fesyen

Baju Melayu Hipster Oleh Zery Zamry

18-6-2015 02:54 PM| Komen: 15

Description: Sentuhan baru ini memberi pilihan kepada lelaki untuk tampil lebih hipster sempena raya ini...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

oleh Fyruz


Banyak pereka tanah air yang tak lepas peluang mencipta atau memberi sentuhan baru untuk fesyen raya. Kalau dulu baju wanita banyak diberi inovasi kini lelaki juga tak kurang diberikan sentuhan baru.

Sentuhan hipster oleh Zery Zamry untuk rekaan eksklusif Zalora, Zamry menambilkan 4 siri baru untuk baju melayu. antaranya Dark series, Color Series, Printed Series dan Army Series.

Sentuhan baru ini memberi pilihan kepada lelaki untuk tampil lebih hipster sempena raya ini. - CARI Infonet.



















Lihat Komen Comments: 15 Balas Komen

Apa Reaksi Anda...

Bagus
31
Marah
57
Terkejut
23
Sedih
21
Lawak
39
Bosan
33

Previous : Koleksi Raya - Naelofar Zalora

Next       : Jom Intai-Intai Koleksi Kurung Moden Scarffeya 2015

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote iznanaziz 29-6-2015 11:56 AM
yup.
oleh itu advice to 2 32, silalah kuruskan badan.
go..go...

Lain-lain Komen

Quote sikatkutu 17-6-2015 01:00 PM




Quote sikatkutu 17-6-2015 01:02 PM





Quote sikatkutu 17-6-2015 01:02 PM

sumber - http://says.com/
Quote MissMamamia75 17-6-2015 01:27 PM



Yang ni pesen sampin terbelah dua ke?
serupa kain penutup cawat di zaman dulu je..
ish2...
Quote kivio 19-6-2015 04:00 PM
Kesian kene jadi badut hari raya nanti hahahaha
Quote peningsokmo 20-6-2015 02:19 AM
hispter tu natang mende...hamster ambe tau lah
Quote capiloton 20-6-2015 02:31 PM
sama selekeh macam jubah hipster nih..

Quote tightcherry 20-6-2015 08:35 PM
Baju utk gay jah..ketat metat smpi tertonjol angry bird
Quote whadda 24-6-2015 01:22 PM
kelakarnye jubah cam tshirt polo tuh...
Quote iznanaziz 25-6-2015 09:52 AM
wnwa05 replied at 20-6-2015 01:49 AM
apa benda la baju melayu macam ni

kalau kemeja ok la.
Quote JohnPuteh 25-6-2015 02:53 PM
Apa yg melayu mahu lagi
Quote mbaksusi 25-6-2015 02:54 PM
diorang buat konsep slim fit..yg badang katang boleh la..dibuatnya yg badan keding atau gemuk gedempol..sesuai ke
Quote Athrun.Zalaa 26-6-2015 10:01 AM
Cam gampang...
That's all my comment...
Quote 2tigapuluh2 29-6-2015 06:27 AM
Yg boroi macam aku ni mampu tengok je la. Baju melayu ni utk badan persis model je
Quote iznanaziz 29-6-2015 11:56 AM
yup.
oleh itu advice to 2 32, silalah kuruskan badan.
go..go...

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
1.715005s Gzip On
To Top