Juadah Kuih

Nutty Almond Kiah Propa

8-7-2015 12:51 PM| Komen: 112

Description: Bila nak raya sahaja, ramai artis yang mula berniaga kuih raya ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Oleh : Izzah Abbasy

Bila nak raya sahaja, ramai artis yang mula berniaga kuih raya. Al-maklumlah, masa bulan puasa inilah masa untuk mereka berehat dari berlakon mahupun melakukan aktiviti seni yang lain.

Nak kongsikan dengan anda biskut raya dari Kiah Propa. Setiap tahun pada bulan Ramadhan pasti Kak Rock Kiah Propa akan mempromosikan biskut-biskut raya resepi darinya sendiri.

Kredit Foto : instagram.com/kiahpropa

Propa propa propa. Jangan tak percaya sepropa mana orangnya, samalah macam biskutnya. Jaminan 200% dari Kiah Propa sendiri. Kalau tak sedap, jaminan wang akan dikembalikan. - Sumber instagram @kiahpropa.


Kredit Foto : instagram.com/kiahpropa

Jangan risau, harga yang ditawarkan oleh Kiah Propa kita ini pasti berpatutan dengan rasanya. Kalau nak tahu apa lagi propa dari beliau, ikuti instagram beliau @kiahpropa dengan segera.  - CARI Infonet



Lihat Komen Comments: 112 Balas Komen

Apa Reaksi Anda...

Bagus
12
Marah
11
Terkejut
14
Sedih
15
Lawak
14
Bosan
10

Previous : "Miss Lopeh" Rita Rudaini

Next       : Biskut Untuk Penggemar Coco Crunch

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote pauliza 25-8-2015 09:47 AM
biozipstar replied at 25-8-2015 08:42 AM
kehkeh... iol pun x rajin nak jd fc sensapa.. macik iol memang bertabah betul. anak ngan laki seka ...

hehe..rasa dah tau mana mak cik uols .yg usahawan dari johor tu ek ?hihi..iols suka sebab dia pandai berlakon ,bonus la bila cookies dia sedap

Lain-lain Komen

Quote buragazz 8-7-2015 12:33 PM
Kak Ogy... Tak Nenas inti tembam ala2 dia tu... nampak mantap...
Quote shernazz 8-7-2015 12:37 PM
aku hanya nanpak iklan gadis malaya je..
Quote lolali 8-7-2015 12:40 PM
yana cookies. tp dgr dpt sambutan. sape pnh try
Quote mhamirol 8-7-2015 12:43 PM
tetiba iols teringat kek bentuk ketet yang enot buat suatu masa dahulu...

Quote sapeka 8-7-2015 12:46 PM
tak layan kuih raya sangat..
Quote asam_pedas 8-7-2015 12:46 PM
Edited by asam_pedas at 8-7-2015 12:55 PM

aku suka pulut kuning & rendang daging si zarina.. sdap jugk.
Quote kentel 8-7-2015 12:49 PM
asam_pedas replied at 8-7-2015 12:46 PM
aku suka pulut kuning & rending daging si zarina.. sdap jugk.

rending tu apa sis? makanan jawa ke
Quote jefri90 8-7-2015 12:49 PM
syahrul ridzwan gigih promote kat ig siap turun padang jaga booth. sharifah shora jual semperit rangup katanya.

tahun lepas izzue islam ada jual kuih raya, sape beli kuih raya dia, dia akan post kat ig. tahun ni xde plak ek?

erra still buat bisnes hamper raya?
Quote asam_pedas 8-7-2015 12:55 PM
kentel replied at 8-7-2015 12:49 PM
rending tu apa sis? makanan jawa ke

typo sbb lapor.
Quote asam_pedas 8-7-2015 12:56 PM
retis nie mmg buat sndiri ker atau pakai je nama dorg?
Quote zaraaqilah 8-7-2015 12:59 PM
Dengarnyer Iqram dinzly jual kuih raya tahun ni...DINZLYCIOUS....harga klah..dlm RM25-RM30 gitewww...

n setiap jualan akan diambil RM1 or RM2 utk tabung amal....
Quote sepitsiput 8-7-2015 01:04 PM
Quote revolusi_30 8-7-2015 01:06 PM
Diva AA punya la, sedap org ckp.
Quote senahsanasini 8-7-2015 01:07 PM

kuih raya ape ni kaka???
Quote sepitsiput 8-7-2015 01:08 PM
Quote SenahMontanah 8-7-2015 01:13 PM
taun2 lps cam byk gak dgr retis jual kuih raya..taun ni xdgr sgt

org dh xlayan kot kuih raya
Quote airisa 8-7-2015 01:28 PM
kawan iols bagi sebekas biskut badam seketoi kiah propa ...tak rasa pun ... buka utk hidang kat org dtg raya nanti

kuih raya yg sedap2 iols simpan mkn sendiri .. hahahahha
Quote MistrezHermanaz 8-7-2015 01:31 PM
jefri90 replied at 8-7-2015 12:49 PM
syahrul ridzwan gigih promote kat ig siap turun padang jaga booth. sharifah shora jual semperit rang ...

tahun ni ade jual jgk..aritu g bazaar kt tesco tu, lalu booth izzue..masih jual kuih raya dgn baju bajan..kuih raya ape idokla iols tau..x singgah pon
Quote MistrezHermanaz 8-7-2015 01:31 PM
airisa replied at 8-7-2015 01:28 PM
kawan iols bagi sebekas biskut badam seketoi kiah propa ...tak rasa pun ... buka utk hidang kat org  ...

org ckp kuih raya kitkat kiah jual tu sedap..rm35 sebekas..ade forumner ckp beli buat mkn sendiri..

Lihat semua komen(112)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043673s Gzip On
To Top