Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Inginkan Kelainan? Beraya Dengan 'Jumpsuit', Tampak Lebih Ringkas

27-6-2016 01:49 PM| Komen: 11

Eh, bolehkah dipakai ketika hari raya? Ha, siapa kata salah?
Oleh Izzah Abbasy

Sering bergaya dengan baju kurung dan jubah ketika hari raya? Pasti sudah bosan dengan gaya yang sama sahaja.

Setiap wanita atau gadis yang berhijab kini selesa memilih gaya berpakaian ahak moden namun tetap tampak sopan dan manis.

Salah satu pakaian atau fesyen yang menjadi pilihan si gadis sudah tentu 'jumpsuit'. Eh, bolehkah dipakai ketika hari raya? Ha, siapa kata salah? Ia tampak lebih ringkas dan lebih selesa sebenarnya. Buat anda yang aktif, 'jumpsuit' adalah pakaian sesuai untuk anda.

Jom bergaya dengan 'jumpsuit' bagi pilihan si gadis aktif sepanjang Syawal nanti. Gayakanlah selepas hari raya pertama ya. Ia mungkin lebih sesuai. - CARI Infonet


























Lihat Komen Comments: 11 Balas Komen

Apa Reaksi Anda...

Bagus
6
Marah
9
Terkejut
6
Sedih
7
Lawak
7
Bosan
4

Previous : Gaya Tema Floral Pilihan Segar Lebaran Si Gadis

Next       : Gaya Fesyen Rambut Lelaki Untuk Lebaran 2016

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 29-6-2016 12:33 PM
Sesuai untuk yang bertubuh langsing dan jarang nak terkucil.  Kalau tak jenuh nak bukan pasang semuanya setiap kali ke tandas

Lain-lain Komen

Quote miabebe 27-6-2016 04:29 PM
Kalau hitam comey le..tapi bio le longgar..tamo tamo keketat..
Quote esbok 27-6-2016 06:28 PM
jumpsuit nih. kalau buang air macam mano? (ai inesen mahapkan ai)
Quote farhana008 27-6-2016 06:51 PM
Kalo mak aku , memang tak kenan  baju ni buat raya.
Quote hayati_soraya 27-6-2016 11:06 PM
esbok replied at 27-6-2016 06:28 PM
jumpsuit nih. kalau buang air macam mano? (ai inesen mahapkan ai)

ai rasa kebykkan jumpsuit mmg kena cabut semua

Quote esbok 27-6-2016 11:17 PM
hayati_soraya replied at 27-6-2016 11:06 PM
ai rasa kebykkan jumpsuit mmg kena cabut semua

seramnya bunyi, kalau g public toilet mana le gaya. dapat ke aku. harus kerat dua juga.
Quote hayati_soraya 27-6-2016 11:33 PM
esbok replied at 27-6-2016 11:17 PM
seramnya bunyi, kalau g public toilet mana le gaya. dapat ke aku. harus kerat dua juga.

kalau dh tak tahan sgt tu mcmane la ya. kita dgn tudung lagi. pastu kalau terkena lantai toilet masa cabut tu.

Quote estrelle 28-6-2016 08:31 AM
Wooww very the chantekk...i suka pakai jumpsuit.
Quote nut.legacy 28-6-2016 10:34 AM
seksa time nk ke tandas je.. nasib sekarang mostly toilet duduk.. kalo tidak lg susah
Quote Emperor95 28-6-2016 02:53 PM
nampak menarik
Quote sapeka 29-6-2016 12:19 PM
nice..
macam nak mencuba
Quote Artemesiaa 29-6-2016 12:33 PM
Sesuai untuk yang bertubuh langsing dan jarang nak terkucil.  Kalau tak jenuh nak bukan pasang semuanya setiap kali ke tandas

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043989s Gzip On
To Top