Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Video Buah Dada Zarina Anjoulie Tersebar, Fatiya Latiff Pula Bibir Lebam Kena Pukul? Apa Dah Jadi Ni!

17-9-2019 10:03 AM|Joe| Komen: 261

Beberapa hari lepas, kecoh apabila Zarina Anjoulie memuat naik Instagram Story yang menunjukkan dia hanya memakai pakaian dalam yang jarang. Berdasarkan video tersebut, Zarina didapati berada di dalam rumah bersama rakan-rakannya, yang turut berpakaian seksi seperti dirinya.

Meskipun pakaian dalam Zarina Anjoulie terlalu jarang sehingga menampakkan buah dadanya, Zarina nampak bersahaja dan tenang merakamkan dirinya di hadapan kamera. Dia turut dilihat berborak bersama rakan-rakannya, meskipun hampir separuh badan mereka ditayang untuk tatapan para pengikut Instagram-nya. 

Video ini tular di media sosial dan menimbulkan tanda tanya buat para peminat, apakah yang cuba disampaikan oleh Zarina Anjoulie? 

Sumber Gambar: Beautifulnara
Tidak lama selepas itu, rakan rapat Zarina, Fatiya Latiff memuat naik gambar di Instagram miliknya, menunjukkan rambutnya yang berwarna merah jambu. Namun, apa yang menarik perhatian netizen adalah bibirnya yang kelihatan seperti lebam.

View this post on Instagram

Thank you @bungabyridzokumura

A post shared by نور فتحي (@fatiyalatiff) on


Gambar tersebut menimbulkan tanda tanya warganet, apakah Fatiya Latiff dipukul sehingga penampakan lebam di atas bibirnya. Oleh kerana terlalu banyak komen di gambar tersebut bertanyakan soal lebam itu, Fatiya Latiff menutup ruangan komen gambar tersebut, untuk mengelakkan ditanya secara menerus oleh warganet.

Ada warganet yang beranggapan itu bukanlah contengan ataupun kesan daripada 'makeup', sebaliknya seperti kesan lebam akibat daripada dipukul. Namun, jika kesan tersebut adalah lebam, agak tidak logik untuk Fatiya memuat naik gambar tersebut, yang mampu mencalarkan imej dirinya dan menambahkan lagi kontroversi.

Sumber Gambar: Asiaone
Persoalannya di sini, dengan isu dan kontroversi yang berlaku terhadap selebriti Malaysia, apakah wajar mereka dijadikan contoh oleh anak muda. Rata-rata selebriti di Malaysia mempunyai pengikut yang ramai dan ini amat merisaukan kerana tingkah laku mereka boleh menjadi ikutan para peminat. Apa pendapat anda? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
6
Terkejut
6
Sedih
5
Lawak
8
Bosan
6
Komen: 261
Komen

Previous : Che Ta Tak Nak Muka Bersepah Merata, Hanya Boleh Lihat Di Majlis Berbayar Saja

Next       : "Ramai Awek Puas Hati Chaleeda Tersingkir" - Tak Sangka Dapat Kecaman, Chaleeda Akui Tertekan

Komen Terbaru

Quote MarissaMiller88 25-9-2019 05:29 PM
nuril86 replied at 18-9-2019 05:28 PM
ok dh jmpe ig dia.. kawan ngan budak ni...budak ni pon tgk gaya mcm ade yg bela je... xknlaa jual  ...

Sara tu ke? I dah lama follow dia tu..dia kata dah kawin..tp tgk2 lelaki tu belum kawin...tiada pun gambar.kawin dia..yg ada gambar dia kurus kering dulu..

Lain-lain Komen

Quote Kurex 17-9-2019 10:09 AM
Siapa kata "pompuan yg asli takkan bangga tunjuk aset"?? Tengok ni hah, walaupun kepam, tetap bangga nak tunjuk kopek.. Dan yg pasti kurex tak suka
Quote pngky 17-9-2019 10:09 AM
Anju dan perangai gila2 berpisah tiada
Quote laksmanabentan 17-9-2019 10:12 AM
Kurex replied at 17-9-2019 10:09 AM
Siapa kata "pompuan yg asli takkan bangga tunjuk aset"?? Tengok ni hah, walaupun kepam, tetap bangga ...

kan.... sebab tu sajat pun gigih nak tunjuk pepek dia...
perempuan puhhh...
Quote sarah82 17-9-2019 10:17 AM
Bibir dia.. Aku tgk semlm.. Mcm lebam pelik..
Quote MadameOnion 17-9-2019 10:19 AM
yang pasti kedua2 nya gila sbb terlebih ngisap
Quote ketambangkang 17-9-2019 10:21 AM
kesian plak aku tgk dua2 ni..dlu dh elok dh masing2
Quote blekkep 17-9-2019 10:23 AM
Huduh betol teteks anjulie...beza skali ngan gmbar teteks sheols time remaje
Quote youell 17-9-2019 10:26 AM
Sedih pulak tgk fatiya..sayangnya..
Quote damian_lee 17-9-2019 10:26 AM
No one actually care pun ZA tu ... jadi apa .. sbb imej dia memang mcm tu

Tapi ramai plak yang rasa sayangnya patiyah berubah mcm ni sekali

Gitchuuu laaa
Quote bobo_beck 17-9-2019 10:27 AM
Quote rhea85 17-9-2019 10:40 AM
ape nak jadi la dgn exbff ni
Quote ItisDD 17-9-2019 10:41 AM
Makin teruk perangai masing2

Bila gaknya nak dpt hidayah
Quote umbut 17-9-2019 10:43 AM
Dulu dulu tersebar tek anju.. Pastu jual barang cover tudung.. Now tersebar lagi tek.. tak pernah caya pun dia berubah.. Peminat bbnu dia je idolakan dia.. Suka hati dia ler.. Nasihat nanti ko kena lahar..
Quote jijilaaa 17-9-2019 10:43 AM
dia baru lepas buat filler kan..mmg syok la menayang
Quote ALDRIN 17-9-2019 10:47 AM
Si sewel Anju tu dah tayang2 tetek lohey tu...pastu acah2 pakai tudung lagik...
Iols tgk vid tu mcm geng2 bohsia pprt tgh stoned ngambik ketum...muka tahap2 bibik cleaner jerk..

.
Quote aleesyasofia 17-9-2019 10:55 AM
apa nk jd..
Quote sfrnna 17-9-2019 11:00 AM
Anju ni dahla ada anak lelaki. X risau ke one day anak kena buli dgn sbb tetek mak??
Quote geenie 17-9-2019 11:10 AM
ALDRIN replied at 17-9-2019 10:47 AM
Si sewel Anju tu dah tayang2 tetek lohey tu...pastu acah2 pakai tudung lagik...
Iols tgk vid tu mcm ...

rsnya mmg dorg tgh stone. selamba je kwn dia pgg tetek dia
Quote Mleeen82 17-9-2019 11:11 AM

Lihat semua komen(261)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106913s Gzip On
To Top