Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Dia Jadi Pondan Balik, Aku Unfollow" - Safiey Ilias Letak Gambar Pondan, Hint Nak Jadi Wanita Balik Ke?

5-12-2019 12:55 PM|SakuraJo| Komen: 88

Lama tidak mendengar khabar usahawan kosmetik, Safiey Ilias selepas dia khabarnya sudah membuat pembedahan membuang silikon pada tubuhnya.

Malah, dia sudah kembali dengan imej lelaki seperti asal dan bukannya keperempuannya yang sering dikeji ramai.

Pun begitu, baru-baru ini Safiey mengejutkan ramai pengikutnya apabila berkongsi gambar lamanya yang memakai dan berpenampilan ala maknyah.


Kredit foto:


Dengan kapsyen yang turut meninggalkan tanda tanya,

"Masa untuk kembali. Wait and see."


Ramai yang berasa keliru dan gusar dengan status tersebut kerana mereka tidak mahu Safiey kembali menjadi maknyah.

Di ruang komen, para warganet ada yang mendoakan yang baik-baik, namun ada juga yang mengecam untuk 'unfollow' jika dia kembali menjadi pondan.


"Dia kembali jadi pondan i unfollow terus."




"Kau jangan ngada-ngada jadi gegirl balik deyy."

Kredit foto: IG

Nampaknya ramai yang tidak menyokong jika itulah yang Safiey mahu.

Namun, ada juga yang berpendapat ia sebenarnya cuma strategi untuk mempromosikan produk terbaharunya nanti.

Apa pun, teruslah untuk memperbaiki diri ya. Jangan pandang belakang lagi. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
4
Lawak
0
Bosan
3
Komen: 88
Komen

Previous : "Jangan Buat Perangai Lak Kat Mekah" - Da'i Farhan Yang Buat Hal, PU Abu Pun Kena Tempias..

Next       : "Beragaklah Dalam 'Mengecop' Pendakwah, Jangan Tambah Minyak Dalam Api" - PU Syed

Komen Terbaru

Quote elleaffa 9-12-2019 04:34 PM
eish, tak penat ke tetek dia?
kejap kembung, kejap kempis, kejap kat bahu...
kesian tetekk dia...

Lain-lain Komen

Quote sharlenetexas 5-12-2019 12:57 PM
Sekejap jantan sekejap betina macam ada button boleh tekan2.
Quote OsHiN_hOnEy 5-12-2019 01:02 PM
susah agaknya nak cari makan skrg
terpaksa buat2 gila
terpaksa buang tambah plastic surgery
all for the sake of making money
sedeyyy kehidupan dorg berkiblatkan $
bila kita tegur dorg kata kita
jeles sgt
tengok lembugini and bag2 fufu dorg
so sadddd
Quote kentel 5-12-2019 01:07 PM
skrg bapok pon dah tunggang agama...kejap jd jantan, kejap tetak dkt bahu...ko nak apoo ni sapik????
Quote misuke 5-12-2019 01:09 PM
sudahnya di salahkan netizen lg.... sebab kata2 netizenlah sy memondan semula... kata safilina sambil cry cry
Quote ikanmasin 5-12-2019 01:09 PM
nak berperasangka baik pun payah kalau kat dia ni...
Quote prettyuglybabe 5-12-2019 01:09 PM
nak keluar produk la tu..
macam tak faham pulak taktik dia..
Quote LuvAurora 5-12-2019 01:19 PM
kalau iols dah jadi jutawan cam heshe ni iols buat bisnes diam2 ja..enjoy hidup sendiri..xperlu nak sakit hati dgn netizen..
Quote 3480 5-12-2019 01:21 PM
Kali ke 19 baru dia berubah kot
Quote billionman78 5-12-2019 01:22 PM
taktik jadi lelaki balik tu sekali je boleh buat dik safiy.

kalau 2 kali jadi lelaki pastu pondan balik baik rentikanlah. dosa dapat, kecam pun dapat.
Quote abangadek 5-12-2019 01:23 PM
aku tak pernah rasa dia nak berubah pn, semua untuk marketing ja, p mati ja la
Quote haisanor 5-12-2019 01:27 PM
kawan dia harry zulkipli yang sama hijrah dengan dia dulu gak aku respek.. penampilan 360 berubah... nampak jantan dia.. dah hilang muka jambu dia.. mungkin dia ikut orang yang betul, so hati selalu diingatkan supaya istiqamah.. awal2 dulu dok ikut ebit lew..
Quote unguaurora 5-12-2019 01:28 PM
X salah kan kalau iols doakan golongan cmni mampus cpt????
Quote Adeakukesah11 5-12-2019 01:29 PM
Sejak acah2 jadi jate mmg agak sendu dia ni
Tgok ig pun mcm berhabuk takde bnde sgt nk post

Dh tak larat nk sorok kehidupan sbnr, tu yg nk jadi bapok balik

Yg follow dia la yg paling bodoh
(aku tak follow dia yach, cuma kdg je stalk tu pun kalau dia tak private ig)
Quote Kurex 5-12-2019 01:33 PM
hadap ye netizen yg follow ni..
Quote diss69 5-12-2019 01:34 PM
Dia punya tajuk tu bakal jadi fitnah org.. Tulis je laa terus nk jadi wanita jadian semula or kekal terus sebagai lelaki.. Xada laa org speku bukan2..
Quote mamastoney 5-12-2019 01:35 PM
Kan 2@ 3 minggu lepas dia gaduh dgn Para Mendosa dah pompuan tu ckp dia tipu je berubah jadi jantan dan followers dia yg percaya dgn keinsofan Sapi tu semua kena kencing dgn pondan jadian ni
Quote Themilo 5-12-2019 02:06 PM
mamastoney replied at 5-12-2019 05:35 AM
Kan 2@ 3 minggu lepas dia gaduh dgn Para Mendosa dah pompuan tu ckp dia tipu je berubah jadi jantan  ...

dia dgn parah tu memang dah bergaduh lama. parah siap ckp pudin ni kaki mendadih bagai.
Quote luluaurora 5-12-2019 02:10 PM
Marketing je ni...
Btw produk aurora dia tu mmg laris ka???
Quote manehnya 5-12-2019 02:12 PM
Klu ke brpa dh dia Ni? Lupa la, senang nya dia kejap jd jantan kejap jd Tina... Sesumpah pun kalah lah!

Lihat semua komen(88)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.114206s Gzip On
To Top