Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Basuhkan Tangan, Tolong Potongkan Kuku Kaki - Risteena Cair Dengan Isa Khan

17-12-2019 01:12 PM|Oleh: Saiful| Komen: 223

Memang sedang mabuk asmara dan dilamun cinta nampaknya Risteena dan Isa Khan.

Lepas bertunang, bertambah-tambah pula romantik psangan ini.



Di Instagram, Risteena tidak segan untuk meluahkan perasaan cintanya terhadap Isa Khan.

Kapsyennya sahaja sudah cukup untuk kita merasai betapa kuatnya kasih sayang mereka berdua.


Kredit foto: IG

"Perasaan cinta yang terlalu dalam membuatkan saya seorang yang istimewa dalam hidup dia. Terlalu banyak memori indah yang takkan dilupakan," tulisnya.

Belum tengok lagi video, pendek kata memang manis tahap potong kaki. 

Tengok sendiri: 



Bolehlah nampak Isa penyayang. Mana tidaknya, siap basuhkan tangan Riteena, potongkan kuku kaki, kuku tangan.

Alahai, manalah Risteena tak cair, kan? 



Di ruangan komen, semuanya cemburu dengan kemesraan mereka.

Tak nampak pula yang komen belum kahwin dah pegang sana sini. 

Semoga cepat-cepat nikah, ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
3
Terkejut
3
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
4
0
0
Komen: 223
Komen

Previous : Lufya Omar Tak Mahu Anak Jadi Artis!

Next       : 'Cukup-cukuplah Drama Cinta' - Fattah Amin

Komen Terbaru

Quote gideoncross 31-12-2019 10:25 AM
hollahop replied at 20-12-2019 09:59 AM
terang2 lagi buat nya siap viral.

ke sebab mereka ni sponser besar dlm keluarga tu terpaksa ber ...

Ha'ah, klau nak buat sngt pun, buat senyap2 sudah lh tpi ni nak d tunjuk.

Lain-lain Komen

Quote bondeh 17-12-2019 01:19 PM
Quote umbut 17-12-2019 01:28 PM
Nak
X sanggup aku baca habis luahan isa dlm indon kat ig
Quote mamapea 17-12-2019 01:31 PM
tgh bercinta mmg semua indah2 belaka...
Quote LuvAurora 17-12-2019 01:32 PM
Bestnya ada orang sayang
Quote mimi77 17-12-2019 01:33 PM
baru2 potong kuku kaki....lama2 sikit bagi kaki
Quote damian_lee 17-12-2019 01:35 PM
Xsabar nak tunggu isa punya leaked
Sudah ada bayang2 untuk leak sepertinya


Anyway

Sebelum kawin di tolong potong kuku kaki
Percayalah bila dah kahwin lebih banyak potong stim dr potong kuku kaki

Mungkin juga akan perkahwinan akan dipotong oleh perempuan lain

AND harap dia bukan sejenis CUCI TANGAN juaaa

Pray hard la risteena oiii

Hahahahahahahaaha
Quote sokmogitu 17-12-2019 01:35 PM
mmg run in the family la ... dua beradik sama je...
Quote violetungu 17-12-2019 01:35 PM
Baru2 lagi wangila..
Quote ais_kosong 17-12-2019 01:37 PM
Tengah bercinta so no komen. kalau dah nikah 50 tahun masih macam ni
boleh la nak type awwwww so sweet
Quote belilies 17-12-2019 01:37 PM
Sejenis batak relationship.
Quote lotionmilo 17-12-2019 01:38 PM
Apo lah adik beradik korang niii
Quote slyfynx 17-12-2019 01:40 PM
Sepul ni mmg suke bukak thread sampah amik berita x de faedah dari IG.
Mmg xde kualiti.
Pe mende la kualiti wartawan2 cari ni.
Konsep gosip sama je, susunan artikel pun sama je.
Mmg korang ni agen TIBAIUNTA2 ni ke
Quote q@2a 17-12-2019 01:41 PM
Alahai....laki aku lagi romantik...bukan kata basuh tangan...siap mandikan lagi
Quote KelisaOren 17-12-2019 01:44 PM
OKU ke si pompuan ni sampai tangan org basuhkan kuku pun tak tau potong sendiri
Quote bluecrystal 17-12-2019 01:46 PM
Mesti nyesal yg puji2 risteena ni dulu..sekali lagi hauk dari adiknya
Quote noor2 17-12-2019 01:54 PM
Tolong basuhkan punggung lepas berak dan pepek awat tak bgtau juga...

Quote lilacomot 17-12-2019 02:00 PM
alahai masing2 nk up bf sape paling romantik..paling best..paling terbaik..
Quote Catpaw 17-12-2019 02:03 PM
Geli pulak aku, simpan sendiri je lah
Quote da_vinci 17-12-2019 02:03 PM
2X5 mcm adik dia jugakkkkkk.....

Lihat semua komen(223)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.181232s Gzip On
To Top