Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Tak Niat Sorok, Raja Afiq Dan Soffwany Dah Bertunang

30-5-2020 12:55 PM|Oleh: Saiful| Komen: 204

Ingat tak dengan Soffwany Yusoff, anggota polis yang tular dan sekarang ini sudah bergelar penyanyi?

Wanita ini mendedahkan yang dia kini sudah mengikat tali pertunangan dengan Raja Afiq di Johor pada awal Mac lepas.


Katanya mereka merancang untuk bernikah pada Ogos nanti namun terpaksa ditangguhkan kerana tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) masih dikuatkuasa.

"Harapan kami semoga  majlis pernikahan diimpikan dapat berlangsung sebelum tahun depan. 

"Namun, saya anggap apa yang berlaku ini ada hikmah di sebaliknya kerana kami belum buat sebarang persiapan lagi seperti Afiq pun belum menghadiri kursus kahwin. 



"Selain itu, saya juga perlu menjalani beberapa prosedur permohonan lain memandangkan kerjaya sebagai anggota polis," katanya kepada Harian Metro.

Soffwany kata dia bukan nak sorok majlis pertunangan selpas berkenalan selama tiga bulan dengan Raja Afiq.

"Ketika di awal perkenalan kami, saya jarang melayan Afiq yang kerap menghantar mesej peribadi di Instagram. Namun, melihat pada kesungguhan itu saya akhirnya tertarik untuk berkawan.  

Foto: IG
"Waktu berkawan, kami berborak banyak perkara terutama membabitkan perjalanan tugas polis kerana Afiq sangat berminat nak tahu.

"Daripada situ, kami bertukar nombor telefon dan membuat keputusan untuk bertunang pada Mac lalu. Cuma, tarikhnya kami biarlah rahsiakan dan majlis pertunangan pun berlangsung di kediaman keluarga saya di Johor Bahru," tambahnya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
1
0
Komen: 204
Komen

Previous : Bergambar Mesra Dengan Wanita Lain, Syazwan Zulkifly Dah Putus Tunang?

Next       : Bekalan Akhirat, Noorkhiriah Wakafkan MPV Sebagai Van Jenazah

Komen Terbaru

Quote seri_mawr 30-6-2020 05:33 PM
anggeriklatifah replied at 30-6-2020 05:30 PM
sebab cantik je
dapat jadi polis sebb cantik

laaa...itu jek.....

sabor jek la rakyat malaysia....

Lain-lain Komen

Quote Tweety_Senrose 30-5-2020 01:03 PM
Napa raja affiq nampak mcm tua?
Quote sarah82 30-5-2020 01:04 PM
Sat aku masuk balik baca komen hencapan.

Aku takut tengok perempuan Asia pakai lens warna2..mcm vampire pun ada aku rasa
Quote Amigurumi 30-5-2020 01:04 PM
Wahh..tak disangka2. I tumpang gembira buat fairuz
Quote sambaldurian 30-5-2020 01:08 PM
raja afiq ni wlupun x hensem sgt, tp ak suka tgk muka dia. ada aura bad boy gitu. maybe sbb tinggi , x gemuk , cerah kot. so jgn la naik kn berat bdn sgt, biar sedang2 gitu.
Quote KIM.K 30-5-2020 01:16 PM
Haritu kawan jap ngan asyraff mazlan ke
Quote Tinot7 30-5-2020 01:16 PM
Tahniah.. minah tu mcm byk mekap. Lain sgt muka dia dlm gambar last berbanding gegambar dlm Ig
Quote sofyayra 30-5-2020 01:24 PM
Mekap tebal sgt kak polis oi.
Quote AbukRokok 30-5-2020 01:31 PM
mekap ala ala mesir purba
Quote beta_carotene 30-5-2020 01:36 PM
akak polis ni cita2 nk jadi anime ke
tebal sgt mekapnya
Quote no_el 30-5-2020 01:38 PM
berani ko dik kawin ngan retis skang ni. Deme pendapatan x brapa ada sejak pkp ni. Nanti hang tanggung bewak camana. Pikir dik pikir.  nak kabo juga huntongla raja afiq dpt org koje gomen. Senang buat loan
Quote miss_strangers 30-5-2020 01:38 PM
Dah Kawen nanti susahla raja afiq nk dpt watak hero dah.
Quote lasagna 30-5-2020 01:44 PM
ooo br aku tau pelakon ni namanya raja afiq...
Quote irvene 30-5-2020 01:45 PM
no_el replied at 30-5-2020 01:38 PM
berani ko dik kawin ngan retis skang ni. Deme pendapatan x brapa ada sejak pkp ni. Nanti hang tanggu ...

betul tu. sian hakak polis tu. hutang keliling pinggang nanti dek suami retis nk bt loan beli kete mewah.
Quote Xim 30-5-2020 01:47 PM
Mak oii scarynye makeup....
Quote kiah_mai_pulak 30-5-2020 01:48 PM
oohhh dh tu kita semua nk kena mggelabah teksssss ke tak ni ?
Quote nordin84 30-5-2020 01:50 PM
sambaldurian replied at 30-5-2020 01:08 PM
raja afiq ni wlupun x hensem sgt, tp ak suka tgk muka dia. ada aura bad boy gitu. maybe sbb tinggi , ...

mcm muke ac da iols tgk hahaha
Quote Kurex 30-5-2020 02:12 PM
Mekap tebal.. tapi taknak kata banyak, sebab dia frontliner
Quote Scheherazade 30-5-2020 02:14 PM
Aku tak kenai 2-2 ni tp nk komen mekap minah ni tebainyaaa la hai.
Quote shernazz 30-5-2020 02:14 PM
sarah82 replied at 30-5-2020 01:04 PM
Sat aku masuk balik baca komen hencapan.

Aku takut tengok perempuan Asia pakai lens warna2..mcm  ...

15 tahun dolu xde contact lens mengarut neh
Iols pakai brand ape tah tp kat kedai optometri lah..
Pakai kaler coklat
Fefeling lah mix mat saleh  hahaha

Lihat semua komen(204)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top