Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ali Puteh Beri Nama Anak Syed Umar Iskandar, Sama Macam Arwah Abam

25-9-2020 02:55 PM| Komen: 182

Isteri Ali Puteh selamat melahirkan anaknya yang ketiga pada awal pagi Khamis, 25 September.

Bayi lelaki tersebut dilahirkan di sebuah hospital bersalin sawasta pada jam 4.42 pagi seberat 3.07kg.



“Alhamdulillah, Melati selamat lahirkan bayi ketiga kami. Bayi dilahirkan secara normal dan berada dalam keadaan sihat bersama ibunya.

“Saya bersyukur urusan dipermudahkan dan terima kasih kepada yang sentiasa mendoakan Melati dan anak,” katanya kepada Gempak.



Ali menamakan anak lelakinya itu sebagai Syed Umar Iskandar.

Foto: IG
"Memang dari awal saya nak nama arwah Abam ada. Jadi saya ambil Umar itu. Ingatan kami terhadap arwah tidak pernah pudar.

"Sebaik sahaja Umar Iskandar dilahirkan, saya sebak...Emak juga tidak berhenti menangis sejak saya kongsikan berita kelahiran Umar.

"Pastinya arwah orang yang paling sibuk saat ini kalau dia ada...Sebab sebelum ini pun memang begitu, teringat pula keletah teruja arwah saat ini." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 182
Komen

Previous : "Jarang Bergaduh Dengan Suami Sebab Berpegang Teguh Kepada Tali Allah,"-Abby Abadi

Next       : Netizen Tak Puas Hati Faezah Elai Kata Travel Banyak Lebih Bijak Dari Belajar Tinggi

Komen Terbaru

Quote makton 2-10-2020 07:22 AM
perlu ke caption macam tu?
gelenyar sgt bini kau ni ali.

Lain-lain Komen

Quote GegarVaganja 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.


Quote Atolca 25-9-2020 02:58 PM
Emgko takde gmbr lawa sikit ke nak upload. Gmbr Tong biru tadah Air je ada. Zzz
Quote joannakimberly 25-9-2020 03:00 PM
GegarVaganja replied at 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.
...

sebok pasal bapak baby tu mntak macam2 kat pak sedara dia suruh beli tu, beli ni.
Quote Acikgomen 25-9-2020 03:00 PM
GegarVaganja replied at 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.
...

Kelakar betul kan
Quote inusya 25-9-2020 03:03 PM
Edited by inusya at 25-9-2020 03:04 PM

Knp caption dia Abangggggggg ati RINDU..
Konfius aku..
Quote kaoru44 25-9-2020 03:08 PM
Nampak gaya ali ni..mcm abam tu yg uruskn sgalanya..tmasuk makan minum adk2..
Prnh ada kenalan kpd ayh i..llaki ank sulung jgk..mak ayh mninggal awl..dia sorg la uruskan adk2 dr bljr smpai semua dh kawen..baru la dia sndri kawen..
Tp awl2 umur 40an dh mninggal..ank kecik2 lg..besar pgorbanan dia sbagai abg sulung ganti tnggjwb mak ayh..
Hrp2..anak2 dia di jaga elok oleh mak cik pak cik diaorg..mgenangkn bapa diaorg byk bjasa..
Quote Miawlover 25-9-2020 03:11 PM
inusya replied at 25-9-2020 03:03 PM
Knp caption dia Abangggggggg ati RINDU..
Konfius aku..

Hahahahahaha
Quote KIM.K 25-9-2020 03:11 PM
kaoru44 replied at 25-9-2020 03:08 PM
Nampak gaya ali ni..mcm abam tu yg uruskn sgalanya..tmasuk makan minum adk2..
Prnh ada kenalan kpd  ...

Biasa orang macamni satu family termasuk sedara mara kata dia hak mutlak mak. Tiada kehidupan sendiri untuk dia
Quote Miawlover 25-9-2020 03:12 PM
GegarVaganja replied at 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.
...

Mungkin arwah Abam yg terpksa uruskan semuanya. Ye la dia kan tunggak harapan keluarga.
Quote prettyuglybabe 25-9-2020 03:16 PM
macam arwah tu pulak laki dia sampai gitu punya meratap..
dah la hubungan takat ipar je..
kalau abang darah daging sendiri tu lain la cerita..
Quote johan-adx 25-9-2020 03:16 PM
klu syg arwah..buat baik jgk la pd org2 yg arwah syg..
Quote kuchenta_81 25-9-2020 03:17 PM
Pagi tadi kat Sinar "Keturunan Syed/Sharifah tidak layak terima sedekah, betul ke ustaz?" tanya si Jepp apsal ntah iols terus teringat si Ali hitam ni.
Quote sarah82 25-9-2020 03:18 PM
Acikgomen replied at 25-9-2020 03:00 PM
Kelakar betul kan

Boleh dak sy suspek.. Dia nak padam waris arwah.. Si hamzah.. Jadi org ingat anak dia saja la waris arwah.
Quote missyL 25-9-2020 03:20 PM
Over nye.
Dah rindu sgt. Jagalah anak abam cm anak sendiri. Xperlu jaga dok serumah. Syg je kt die cm syg abam..

Nk jgk ratapan kt socmed
Quote naina 25-9-2020 03:25 PM
Gedik betol melati ni duk "abangggggggggg ati rindu"
Eeei geli aku terbayang buat ratalan begini kat abang ipar aku.
Quote beni_nikaido 25-9-2020 03:25 PM
kuchenta_81 replied at 25-9-2020 03:17 PM
Pagi tadi kat Sinar "Keturunan Syed/Sharifah tidak layak terima sedekah, betul ke ustaz?" tanya si J ...

apa ustaz jawab?
Quote tomatome 25-9-2020 03:26 PM
Attention much!!
Quote LindaCat 25-9-2020 03:27 PM
dia ni buat kenyataan psal si hamzah tu bukan anak arwah je ek
Quote MidoriHijau 25-9-2020 03:29 PM
Eeeewww gediknyaa nak tulis caption cmtu. Hidayah pun takde gedik cmni

Lihat semua komen(182)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top